27 July 2017

27\07\17

Hi♡,

Dawno nic tu nie pisałam, ale postanowiłam, że jak na razie zmieniam tematykę bloga na typowo modowego. Będziecie mogli zobaczyć tu stylizacje, a ja w tym czasie pomyślę co dalej.

Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu tymczasowa forma moich wpisów.
Rozpoczynając, chciałabym pokazać wam troszkę 'siebie' tzn mojego stylu, gustu. Przygotowałam dla was propozycje\wishlisty ubrań w moim stylu ze stronek internetowych.



ZAFUL
                   click click click click click





ROSEGAL
              click click click click click




SAMMYDRESS





GAMISS




Enjoy,
Paulinka

6 comments:

  1. Wszędzie szukam takich sandałków stacjonarnie! c:
    mój blog

    ReplyDelete
  2. Świetne ubrania :) Bardzo mi się podobają.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Najbardziej podoba mi się kolaż z Sammydress, widzę tam najwięcej perełek :) A zestaw z Gamiss sama mam i polecam ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  5. Nasze style się utozsamiaja! Też uwielbiam podobne bluzki oraz buty:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete