23 May 2017

ARIANA GRANDE | MANCHESTER 22.05.17



Nie mam słów, aby opisać co stało się po poniedziałkowym koncercie Ariany Grande w Manchesterze. Zamach terrorystyczny, 59 rannych, 22 osoby nie żyją.

Wybuch odbył się kilka minut po zakończeniu koncertu przed areną. Ari i ekipie nic się nie stało, gorzej z fanami...
W późniejszych godzinach odbył się 2 zamach, tym razem w galerii handlowej. Isis przyznało się, oznajmiło również, że to jeszcze nie koniec.
Mnóstwo informacji znajdziecie w internecie, ale...

W jakim kierunku zmierza świat? Jestem kompletnie załamana, szczere wyrazy współczucia dla rodzin osób rannych, zmarłych, zaginionych. Jako fanka Ari jest mi strasznie przykro, bardzo martwię się o jej stan psychiczny. Zastanawia mnie co robi, jak się czuje i co ma zamiar zrobić dalej. Jej i nasze bezpieczeństwo jest najważniejsze, więc uszanuję każdą podjętą przez nią decyzje dotyczącą dalszej trasy.
Jej koncert był, jest moim marzeniem i nie wyobrażam sobie jego odwołania, a z drugiej strony boję się co będzie dalej. Zdaje sobie też sprawę z tego, że Ariana na pewno nie będzie szczęśliwa grając dalsze koncerty. W końcu zginęli jej fani. Jest mi ciężko z tym, że ona się o to obwinia,  gdyż nie zależało to od niej. Najgorsze jest to, że ci ludzie odliczali do koncertu, spotkania z idolką, a tak naprawdę - do swojej śmierci...
A my jako fani, również nie będziemy szczęśliwi na tym wydarzeniu. Jak po takiej tragicznej sytacji można się normalnie bawić, skakać i śpiewać? Jak na razie nie widzę rozwiązania tej sytuacji.

Kompletnie brak mi słów. Ari, bądź silna. ♥

4 comments:

  1. Szkoda, że nikt nie porusza tematu innych zamachów :) Dalsza trasa z tego co wiem jest zawieszona czy coś takiego.

    ReplyDelete
  2. Straszne. To bestialstwo zrobić coś takiego na niczemu winnych osobach.
    Ari bardzo lubię kiedyś nawet byłam uzależniona od jej piosenek. Nie wyobrażam pójść sobie na koncert idola i już nie wrócić.

    http://weruczyta.blogspot.com/


    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Słyszałam o tym zamachu.Porażka jakaś..nie wiem skąd przychodzą takie głupie pomysły ludziom do głowy.
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Takie wydarzenia jedynie skłaniają do refleksji, dokąd zmierza ten nasz świat? Co chwilę można usłyszeć o jakichś zamachach :/ Aż strach pomyśleć co Ci ludzie musieli w tamtym momencie przeżywać. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete